Beste wensen! 2014 een topjaar!

06-01-2014 13:47

Beste ouders, leerlingen,

Het is zover, we zijn 2014.  Vooreerst wens ik jullie allen een erg gelukkig nieuwjaar.  Bedankt voor de vele kaartjes, mails en wensen!! 2014 moet een prachtig jaar worden voor jullie.  Straks nog het mosselfeest, het schoolfeest en een afscheid aan jullie klein schooltje.  En daarna natuurlijk de overgang naar die secundaire school.  Dit is misschien voor mij als meester wel het belangrijkste.  Dat ik je samen met jullie ouders op de juiste plaats krijg.  Een school waar je je goed voelt maar ook een school waar je je maximaal kunt ontplooien.  En daar gaan we de komende maanden en weken extra aan werken.  Ik wil jullie nog beter leren kennen, nog meer dingen samen met jullie doen en verwezelijken.  Ik kijk er alvast naar uit!

Maar eerst geef ik de jeugd een kans. Juffrouw Julie neemt gedurende drie weken de klas over.  Ik heb er echter  alle vertrouwen in dat deze drie weken meer dan zinvol zullen zijn.  Naast de gewone lesopdrachten bereidde juf Julie enkele bijzonder originele en leuke muzische lessen voor.  Maar daar horen jullie binnenkort nog alles over!

Groetjes meester